An unusual christmas

Hallå! Jag är fan glad över att mina föräldrar inte fördärvar mig med en heldag av mys och sådant. Jag behöver umgås för mig själv varje dag några timmar, och det får jag.
Till skillnad från många familjer äter vi bara tillsammans, är glada hela tiden - och såklart kommer det - klapputdelningen, smo jag tycker är roligast. Vi kollar inte kalle anka, liksom, vafan? Orka se samma sak varje år. Trackasera mig inte nu med värsta kommentaren om att Kalle är bra, för det kanske det är, men jag orkar seriöst inte. Tradition och tradition.
När jag flyttar hemifrån skall jag ha en svart gran med massa fina silvriga blåsta glaskulor, och massa småpynt. Jag känner att "the black christmas is coming soon"

Under mina ensamma timmar skall jag kolla på Indiana Jones, gärna alla tre gamla. Jag älskar dem, och det är näsan lite jullov för mig, att kolla på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0