the annual feeling-fat day


Selita Ebanks - VSFS 2009

Och då siter man där åter en fin kväll och kollar på Victoria's Hemlighets underbara modevisning. Not so wonderful. Eller liksom, känns det inte som att det är så mycket mindre show visat nu för tiden än säg, 2005? Jag har följt denna sjukt länge... så jag vet vad jag snackar om. Modellerna blir lätt inte fulare, bakgrunden blir ju inte mindre ståtlig, musiken är inte vad man kallar tråkig. Allt är bra, men det känns väldigt krystat på något sätt.
Jaja, varför klagar jag ens. Det är 19 timmar kvar innan ett nytt år slår mig rakt i ansiktet. Det är året då jag, Armin Semovic, den sjuttonåriga bäckängiten fyller arton.

Kommentarer
Postat av: Klara Larsson

hahaha älskar rubriken! Så jävla rätt!

Jag ska först till en kompis och äta några tjejer typ, sen skulle vi dra vidare någonstan, tror det var till en David, men inte jag som har kollen! :) Vart bär det av för din del? puss!

2009-12-31 @ 14:06:07
URL: http://inthedaylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0