Lady Gaga caught in a Bad Romance

Lady Gaga släppte sin nya singel Bad Romance för cirka en månad sen, och har redan blivit en stor partyhit. Hennes nya album, The Fame: Monster, där Bad Romance finns, släpps i november, och är som en elektronisk fortsättning på hennes debutalbum, The Fame.

Idag läckte videon ut också, och jag har sett den!
  Jag måste säga att Lady Gaga har mognat i sin stil, och faktiskt skippat de stora solglasögonen som täcker halva ansiktet, för att visa vem hon är, och låta den som vill uppskatta henne för den hon är göra det.
  Videon är annorlunda, inte som något annat jag set tidigare, och väldigt intressant. Väldigt många scener inspirerade av hämnd, och framtid.
  Det var nog temat. Eller ja, om jag skulle sätta ett tema på videon skulle det vara framtidens kvinnors hämnd, även om låten inte talar för samma sak.
  Jag kunde dock inte hitta en fungerande länk från youtube som funkar i sverige för att sätta in den på bloggen, men jag tänkte i alla fall sätta in en förhandstitt på hur extremt välgjord videon är.
 
Hoppas ni kan hitta videon och se den snart, eller vänta tills MTV & ZTV får in den.












Och just det; glömde tillägga att låten spelades exklusivt på Alexander McQueens visning för S/S10. En liten modehint finns alltid med...

Kommentarer
Postat av: david

jag älskar videon, typ började gråta. seriöst jag älskar gaga, specielt när hon sjunger work work fashion baby. Och hennes skor! omg<3

2009-11-11 @ 19:06:42
URL: http://davidnehme.blogg.se/
Postat av: darya

haha ja det är kent.



åh fyfan, hatar lady gaga. HATAR. beyonce (förutom halo), gwen stefani och lady gaga delar första plats på min hata-lista. twi!

2009-11-11 @ 21:54:19
URL: http://missdarya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0