random thoughts/feelings/poop

jag har lite sådär udda saker jag måste skriva ner

jag tänder på längd. inte bara för att jag är 188 (nu lät det världigt egocentriskt, men ni fattar vad jag menar), utan för att jag bara är helt såld på killar och tjejer som är långa. för att prata klarspråk, jag blir kåt. jag är ung / kåt.

och på sistonde har jag tyckt att många killar jag annars inte skulle tycka var snygga, är snygga!? jag fattar inte vad som pågår i min kroåå, det är la inte hormoner... det kanske bara är en saknad av närhet jag känner att jag behöver.

sen är det tonvis med klädesplagg jag vill ha. först på listan är pälskragen, även om det säker kommer ske massa inköå innan jag fhittar en fin pälskrage.

Kommentarer
Postat av: alma

hhahaha!

du blir alltså kåt av att se en lång person... typ martin? typ lucas? typ emelie stricker?

jag är rädd för dej, nä men.. haha lite kul bara, förlåt!

det är fullt normalt att behöva värme lite extra ibland armin!

2009-11-12 @ 08:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0