everything i'm working on will become reality

Fest, fest, fest. Det är vad man behöver efter en veckas tortyr.

Och i lördags kände jag mig väldigt nöjd med mig själv. Efter elva, då de flesta var packade, satt vi och diskutera om allt möjligt. Jag, som vanligt, använde flest synonymer, och det fick upp folks ögon. Folk undrade varför jag pratade så "smart", och jag tror jag har min linje att tacka för det.

Journalistik & Författarskap. Jag har inte liksom, suttit och präntat in synonym efter synonym, utan jag har läst mycket, blitt mer och mer intresserad av modetidningar och bara lärt mig fler ord på det sättet. Och jag tackar min linje, bara för att man får så mycket tid att läsa massa saker.

Vi kom också in på folks ambitioner med livet under festens gång. Och jag tror folk insåg hur mycket jag brinner för mode där. Jag tror jag babbla i 10 minuter, och folk satt helt tysta, helt fascinerade. Jävligt kul måste jag säga. Jag gillar att vara kvällens mittpunkt, men nu var det inte för mitt obscena beteende, utan för mitt sätt att tala. Mitt sätt att visa världen att man är intelligent.

Kul i alla fall. Och jag måste se djävulen bär prada snart igen, bara för att känna mig som ett misfit i modevärlden.


Kommentarer
Postat av: Emma H

Vi kanske kan se den tillsammans ? :)<3

2009-09-21 @ 09:59:00
URL: http://www.emmavh.devote.se
Postat av: Klara Larsson

Du vet att du kan om du vill Armin! :) <3

2009-09-21 @ 16:52:18
Postat av: Hanna

haha lööv it!

2009-09-22 @ 23:51:19
URL: http://tiinydancer.blogg.se/
Postat av: darya

vill höra ditt intellektuella prat någon gång på nån fest då jag är kapabel att prata och stå på mina egna ben. puss!

2009-09-24 @ 22:58:31
URL: http://missdarya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0