Chanel S/S 10



Jag måste säga att Karl Lagerfeldt fortsätter att överraska för varje kollektion hans gör. Han visste vem Coco var, och visste hur han skulle fortsätta med signaturer och det som kännetecknar att kläderna är Chanel, men han visste också hur han skulle göra varje kollektion kontemporär - vilket de också är för varje säsong. Denna sommar ser ni som sagt mycket denim, floralt (oj, vad överraskad jag är!?), svart matchat med en annan färg och lite egen inspiration.
Den här kampanjen får mig att tänka på ett krigspel jag spelade när jag var yngre, global operations. När man spelade i en stad i Mexico, fanns ungeför sådana trappor. Sen var de som man skulle assasinera väldigt lika killmodellen på bilden. Detta är väldigt sexigt i alla fall. Tjejen ser lite smått ointresserad ut, men man vet att något kommer ske mellan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0