Eva Mendez & Jamie Dornan in Calvin Klein Jeans S/S10 Campaign


De är tillbaka. Duon som skapade debatter världen över med sina sexiga bilder för Calvin Klein Underwear i höstas. Ni minns? Bilderna de förbjöd i Stockholm? Haha, jag tycker det är helt absurt, liksom, detta är inte för naket? Visst är det sexigt, men jag vill se det här! Man får ju sommarkänslor? Man vill också kunna gå i jeansshorts ute, och sola - och inte i solarium? Fan, jag är avundsjuk på Jamie, vill också ligga där bredvid den sjukt komiska skådespelerskan (och modellen) Eva Mendez.

Kommentarer
Postat av: David

Haha, ok!=)

2010-01-11 @ 20:27:38
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Alma

sv: SÄG INTE SÅÅÅÅÅÅÅ!! JAG FÅR JU PANIK!!!

haha

jag vet inte... asså jag har ju ganska mörkblont nu... vill ha lite ljusare, kan ju testa iaf? :)

2010-01-11 @ 20:41:06
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Martin

Förutom att hennes bröstvårta ser inåtvänd ut, JA!

2010-01-11 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0