no relevance to fashion at all - because sometimes i need to come around myself and be strong

När man känner sig utvsad från en umgängeskrets som man verkligen gillar ska man fan ta sig i kragen och stå med huvudet högt. Så känner jag i alla fall.

Att inte kunna lita på någon efter vad som känns en evighet av vad man trodde var bra vänskap är inte heller det allra bästa.

Nu sitter man här, lyssnar på bedårande musik.

"Stand strong, and you will grow -

wait 'til you see my smile
wait 'til they see your smiles"

Att spekulera är bra, och så som jag känner nu kommer inte ni betyda så mycket för mig om inte ni ändrar er.

Kommentarer
Postat av: Mikelina

Jag brukar tänka att det är dens/deras förlust och att jag är för bra för dem. Det brukar funka. hehehe.



Var det verkligen ingen som spelade in när de sjöng utan dina andetag? Det hade ju varit så himla fint att ha

2009-12-22 @ 15:42:50
URL: http://linacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0