the bookworm



Okej, folk måste anta att jag är en nörd. Men vet ni vad? Stolt är jag också!

Just nu läser jag två böcker, parallellt, vilket inte känns så bra. Men som tur är är den ena boken i väldigt korta kapitel, och som jag läser då jag inte har något annat att göra (och mycket fritid, för det krävs mycket tänkande för att förstå), och det är Naturen. Och den andra läser jag för njutningens skull, då Shantaram, som växer för varje minut. Fantastisk. Sen är det inte fel att Johnny Depp skall spela Lin - huvudrollen, i filmen som kommer i sommar!?

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Tyckte chokladpenisarna passade in bra på något vis.. Haha. ^^

2010-02-17 @ 22:33:54
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0