depression takes over.

Jag vill inte. Eller vill jag?

Nästa år fyller min årskull arton. Det är ju kul? "Vi kan dra på krogen lagligt!!!" Men är detta verkligen vad arton cirkulerar om. Alkohol? Liksom, ja, jag super gärna, och ja, jag tycker det är kul med att kunna dra på krogen utan att behöva vara på toa och "skita" i tio minuter medan vakten kollar leg. på alla. Men det känns samtidigt som att många har för höga förväntningar på det.

Har jag kanske för höga förväntningar på mig själv? Har jag kanske kommit till en tonårskris då jag inte vet om jag skall spela med eller om jag nu bara skall gömma mig bakom en osynlig fasad?

Detta är vad tonåren handlar om, du skall finna dig själv. - Mamma

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har varit på krogen en gång sen jag fyllde 18. I en halvtimma innan min buss kom utan att dricka någonting. Det är för stor hype över att bli 18 tyvärr. Så jag håller med dig Armin. Faktiskt.

2009-12-31 @ 13:38:04
URL: http://propertyoferika.blogg.se/
Postat av: Klara Larsson

Jag hade varit inne på krogen en del innan jag fyllde 18, så var inte så jätte bigdeal. fast det är klart att det ändå är VÄLDIGT skönt, att med hundra procents säkerhet veta att man kommer in. Men lite uppblåst är det nog med krogen, det är ju inte som att alla problem löser sig och man är lycklig resten av livet bara för att man kan komma in på krogen liksom (som vissa får det att låta) haha :D

Fast det är ändå väldigt roligt, ser fram emot att ses där!

2009-12-31 @ 14:12:20
URL: http://inthedaylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0