Le tour eiffel/An award



Okej, detta var jag idag. Kanske borde köra mer bilder på mig?

Tröja - Sunday Sun (Weekday)
Halsband: Le tour eiffel, souvenir + tråd. (Hemmagjord)



Sen har jag blivit nominerad utav både Ida & Marcus att göra den här listan, så jag får la göra den!

Så här går det till: Jag får en award, länkar till den som gett mig den, berättar sju fakta om mig själv och ger denna award vidare till sju andra bloggare.

1. Jag har så svart hår naturlig. Folk brukar undra, så här får ni svaret!
2. Hemma går jag runt i mjukis! Vissa vänner har seriöst trott att jag går runt i jeans och dressad hemma, men vad skall jag vara uppklädd för? TV:n!? Haha.
3. Jag är vegetarian! Har varit det i 5 år.
4. Jag är ifrån Serbien/Montenegro, men är född i Sverige. Alltså inte adopterad.
5. Jag avskydde mjölk när jag var liten, men sedan 2010 började har jag nog druckit mer mjölk än under hela min livsstid innan! Konstigt alltså...
6. Jag dagdrömmer nästan alltid om att jobba på Vogue typ.
7. Jag kan 6 språk flytande.



Nu skall jag antagligen länka till 7 bloggar. Men det känns som om alla bloggar jag läser redan gjort det. Så, jag ger mina awards till vänner ifrån verkligheten!

Arnela, Darya, Emma H, Klara La, Sandra, Hanna C, Mia H! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: dimalim

:) Tack

2010-02-18 @ 19:57:36
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, visst är tröjan skön? =)



Gött!

2010-02-18 @ 21:20:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mia

puss du är fin, saknar dig.

2010-02-18 @ 22:11:45
Postat av: Emil

Diggade ditt halsband ;P

2010-02-18 @ 22:33:04
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt att du gjorde den så snabbt! :) Sex språk är inte illa, ösnkar jag kunde fler språk. Itailenska är en liten dröm, det är vackert!

Klart du ska köra på fler personliga bilder! Det är alltid ett trevlig inslag i bloggar :)

2010-02-18 @ 23:26:11
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0