H&M Trend S/S 10 Look-see Part 2



Här är då del 2/5. Mina favoritplagg här är:

- Den transparenta svarta cardiganen
- Den beiga långt urringa t-shirten
- Beige:a mesh-aktiga linnet
- Svarta blazern med två ränder över sig
- Den färgglada t-shirten (som inte är H&M Trend alltså, men snygg som fan är den. Tippar på att den kommer kosta max 129 kr)
- Båda skjortona är to die for. Väldigt commes des garcons. VILL HA
- De mörkgråa jeansen.

Fan, det var ganska mycket jag ville ha. Kommer nog bli en del shopping i vår. H&M har fan blivit bättre med åren. Minns när man bara såg massa LOGG och Devided i affärerna. Nu är H&M trend överallt, och jag älskar det!

Jag måste visa min sjukt snygga sjal jkag köpte från H&M Trend igår. LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0