What to keep and what not to keep for S/S 10

Många undrar vad man inte borde använda nästa sommar, och vad man måste äga. Här kommer lite bilder på APC's S/S10 Kollektion och jag kommer påpeka under varje bild vad som kommer lyckas sälja bra, och vad som kommer sälja mindre. Väldigt fransk estetik med simplicitet måste jag säga, att denna kollektion var. Mycket randigt. En del bilder tog jag inte med, såsom kamouflage-jacke-bilden. Jag tål inte camo.


Behåll: Jeansjackan, Ökenkängorna
Släng: Enligt mig, chinos, i alla fall i sådan ljus färg. Kanske satsa på färgglada? Jag vet inte
Införskaffa: Trenchcoat, Färgglada sjalar - vilket kan vara den enda färgaccesoraen du har på dig, och det blir fint!


Behåll: De mörka tighta jeansen, kashmere-tröjan
Släng: -
Införskaffa: Mörka skor, fast i någon färg, typ vinröda, eller midnattsblå som på bilden. Sexigt och sofistikerad medan du samtidigt leker lite cool.


Behåll: Svarta chinos, Enfärgade cardigans, lite pösigare (rak modell) ljusa jeans.
Släng: -
Införskaffa: Smutsartade skor, oljerocken, randiga cardigans, mansbag:en - believe me.


Behåll: De korta jeansen, skjortan med rutor, vare sig om de är små eller stora, de vita jeansen
Släng: Jag klarar jälv inte av farfarsskona. Det finns snyggare alternativ, om man skall se lite snygg ut - välj hellre loafers i sådana fall!
Införskaffa: Duffeln. Kommer hålla länge, och det är som trenchen, never out of style. Marinblå, svart eller mörkgrå håller längst, och passar till mest. Randiga t-shirts är ett måste i garderoben - för mig, varje sommar!

Så, det var mina favoritbilder ur A.P.C's sommarkollektion. Det var inte mycket jag inte gillade - men vissa plagg är ju bara förfärliga. Och ja, som sagt innan tog jag inte med bilder på kläder jag inte gillar.


Kommentarer
Postat av: Erika

Du hinner till klockan 5. Jag lovar. :)

Och rökbilder är så jävla snygga. Speciellt i svartvit <3

2010-01-16 @ 12:07:33
URL: http://propertyoferika.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja men eller hur:D

2010-01-16 @ 12:11:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Kiddo, det är det som är så bra med att vara mig. Jag får göra allt det där förbjudna.



Väldigt bra. Jag är on top of the world, helt och fullt in control. Jag gillar det. Själv?

2010-01-16 @ 12:49:00
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Klara Larsson

Jag hatar vita jeans haha! <3

2010-01-16 @ 14:20:03
URL: http://inthedaylight.blogg.se/
Postat av: Carin

Haha omg Armin ur like my bff:O haha du är lika gammal som jag och gillar mode what more can i say liksom!



Ja det är bra att du förstår haha;) hade inte tänkt förklara igen skoja!? Visst är dem snygga..;)i wish that more guys could dress like that.



Va men gud, alltså seriöst jag vet inte..du får lägge upp en till bild på dig...okej hoppas det för jag mena verkligen inget illa..:(.

2010-01-17 @ 18:47:46
URL: http://cremak.blogg.se/
Postat av: Carin

Så jäkla snyggt, älskar detta typ Nerd/fashion modet its so nice:).

2010-01-17 @ 18:48:42
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0